W związku z ponownym wzrostem liczby zachorowań na COVID-19 bezpośrednia obsługa klientów z zachowaniem odpowiednich rygorów sanitarnych odbywa się tylko
w siedzibie głównej Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Obowiązuje ograniczenie liczby osób przebywających na terenie Urzędu.
Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub po telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu terminu i godziny stawiennictwa.
Klienci Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego w Głownie i Aleksandrowie Łódzkim są do odwołania obsługiwani w siedzibie głównej Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Klienci Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego w Ozorkowie do odwołania są obsługiwani telefonicznie bądź za pośrednictwem e-malia, strony www.praca.gov.pl lub platformy e-puap. PIK w Ozorkowie nie prowadzi bezpośredniej obsługi klientów.
Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy (prace interwencyjne, roboty publiczne, prace społecznie użyteczne, dofinansowanie wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy, środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej, KFS, staże, szkolenia wskazane przez bezrobotnego, bony na zasiedlenie, bony szkoleniowe) jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Wnioski dotyczące wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej są przyjmowane tylko w formie elektronicznej
Klienci przychodzący do Urzędu muszą być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, tj. maseczkę i ewentualnie rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce.
Klienci, którzy nie będą zasłaniali ust i nosa w sposób określony w aktualnych rozporządzeniach nie zostaną obsłużeni na terenie Urzędu.
W dalszym ciągu rekomendujemy przesyłanie pism:
w siedzibie głównej Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Obowiązuje ograniczenie liczby osób przebywających na terenie Urzędu.
Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub po telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu terminu i godziny stawiennictwa.
Klienci Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego w Głownie i Aleksandrowie Łódzkim są do odwołania obsługiwani w siedzibie głównej Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Klienci Punktu Informacyjno-Konsultacyjnego w Ozorkowie do odwołania są obsługiwani telefonicznie bądź za pośrednictwem e-malia, strony www.praca.gov.pl lub platformy e-puap. PIK w Ozorkowie nie prowadzi bezpośredniej obsługi klientów.
Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy (prace interwencyjne, roboty publiczne, prace społecznie użyteczne, dofinansowanie wyposażenia/doposażenia stanowiska pracy, środki na rozpoczęcie działalności gospodarczej, KFS, staże, szkolenia wskazane przez bezrobotnego, bony na zasiedlenie, bony szkoleniowe) jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Wnioski dotyczące wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej są przyjmowane tylko w formie elektronicznej
Klienci przychodzący do Urzędu muszą być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, tj. maseczkę i ewentualnie rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce.
Klienci, którzy nie będą zasłaniali ust i nosa w sposób określony w aktualnych rozporządzeniach nie zostaną obsłużeni na terenie Urzędu.
W dalszym ciągu rekomendujemy przesyłanie pism:
- drogą elektroniczną na adres lozg@praca.gov.pl
- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej e-PUAP „pismo ogólne do podmiotu publicznego" /PUPZgierz/skrytka oraz „pismo ogólne do urzędu" /PUPZgierz/SkrytkaESP
- pocztą tradycyjną na adres : Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10,
95-100 Zgierz
Informujemy o możliwości kontaktu telefonicznego z Urzędem:
- informacja w sprawie KFS: 42 714 12 63; lozg@praca.gov.pl
- informacja w sprawie szkoleń osób bezrobotnych: 42 714 12 64; lozg@praca.gov.pl
- informacja dotycząca zatrudniania cudzoziemców: 42 714 12 67; lozg@praca.gov.pl
- informacja dotycząca pośrednictwa pracy, ofert pracy: 42 714 12 71; 42 714 12 72; lozg@praca.gov.pl
- informacja w sprawie staży: 42 717 45 61; lozg@praca.gov.pl
- informacja dla Pracodawców na temat dofinansowań (refundacja kosztów wyposażenia stanowiska pracy, prace interwencyjne, roboty publiczne): 42 714 12 79; lozg@praca.gov.pl
- informacja dla osób bezrobotnych w sprawie dotacji na otworzenie działalności gospodarczej: 42 714 12 64; lozg@praca.gov.pl
- informacja w sprawie rejestracji, wydawania zaświadczeń: 42 714 12 68 ; 42 714 12 69; lozg@praca.gov.pl
- informacja w sprawie zasiłków, dodatków aktywizacyjnych: 42 714 12 86; lozg@praca.gov.pl
- PIK Ozorków tel.: 42 718 28 25 42 718 28 05 42 718 28 04 42 718 28 26