Komunikat obsługa klientów

Print Drukuj
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że bezpośrednia obsługa klientów w zmienionych warunkach organizacyjnych będzie odbywała się po telefonicznym uzgodnieniu wizyty. Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub po telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu terminu i godziny stawiennictwa.

W chwili obecnej wszystkie sprawy dotyczące zakresu obsługi Punktów Informacyjno-Konsultacyjnych w Aleksandrowie Łódzkim, Ozorkowie i Głownie będą prowadzone w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Uwaga!
 
Od dnia 1.06.2020 r. przywrócona zostanie bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie  Informacyjno –Konsultacyjnym w Ozorkowie w zakresie rejestracji, wyrejestrowań, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i zgłaszania ofert pracy.

Obsługa wniosków dotyczących wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej będzie prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu pracy w Zgierzu.
Klienci przychodzący do urzędu muszą być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, tj. maseczkę i rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce.
 
Informacje o publikacji dokumentu