Komunikat

Print Drukuj
K O M U N I K A T !!!
 
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że w dniach 04.10.2024r. do 07.10.2024r.  Bank Spółdzielczy w Zgierzu i Filie Banku będą nieczynne z powodów technicznych, prowadzone będą prace aktualizacyjne systemu bankowości internetowej.
 
W związku z powyższym zmieni się harmonogram wypłat zasiłków dla osób bezrobotnych tzn.:
  • osoby pobierające zasiłki dla bezrobotnych w kasie banku lub filiach banku z wyznaczonym terminem odbioru świadczenia na dzień 04.10.2024r. będą mogły odebrać to świadczenia w dniu 03.10.2024r. natomiast,
  • osoby pobierające zasiłki dla bezrobotnych w kasie banku lub filiach banku z wyznaczonym terminem odbioru świadczenia na dzień 07.10.2024r. będą mogły odebrać to świadczenia w dniu 08.10.2024r.
Takie same warunki będą obowiązywały w przypadku dokonywania przez Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu przelewów bankowych.
 
Za wprowadzone zmiany i niedogodności przepraszamy.
 
 
Informacje o publikacji dokumentu