Przed wypełnieniem wniosku należy zapoznać się z ZASADAMI O UBIEGANIE SIĘ O UDZIELENIE POŻYCZKI NA POKRYCIE BIEŻĄCYCH KOSZTÓW PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.
Wnioski można składać w następujący sposób:
- WERSJA PAPIEROWA składa się z:
- 2 egzemplarzy umowy,
- wniosku
- wzoru wniosku o umorzenie.
- formularza informacji przedstawionych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19 (jako załącznik nr.1)
Na etapie składania wniosku umowa musi być już podpisana (czytelnie wraz z pieczątką) przez mikroprzedsiębiorcę. Niepodpisanie umowy będzie skutkowało koniecznością ponownej wizyty w urzędzie celem podpisania umowy.
Wnioski należy wrzucić do skrzynki wystawionej przed Powiatowym Urzędem Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 z napisem „TARCZA ANTYKRYZYSOWA"
lub wysłać na adres :
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
95- 100 Zgierz
ul. Barona10
z dopiskiem „Tarcza antykryzysowa"
- WERSJA ELEKTRONICZNA poprzez platformę praca.gov.pl lub e-PUAP (opatrzone podpisem kwalifikowanym lub profilem zaufanym).
Załączniki do pobrania
NIE MA OBOWIĄZKU SKŁADANIA WNIOSKÓW O UMORZENIE POŻYCZKI w przypadku wszystkich zawartych już umów. Pożyczka wraz z odsetkami podlega umorzeniu pod warunkiem prowadzenia działalności gospodarczej przez okres 3 miesięcy od dnia jej udzielenia.