Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że bezpośrednia obsługa klientów w zmienionych warunkach organizacyjnych będzie odbywała się po telefonicznym uzgodnieniu wizyty. Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub po telefonicznym uzgodnieniu z pracownikiem Urzędu terminu i godziny stawiennictwa.
W chwili obecnej wszystkie sprawy dotyczące zakresu obsługi Punktów Informacyjno-Konsultacyjnych w Aleksandrowie Łódzkim, Ozorkowie i Głownie będą prowadzone w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
W chwili obecnej wszystkie sprawy dotyczące zakresu obsługi Punktów Informacyjno-Konsultacyjnych w Aleksandrowie Łódzkim, Ozorkowie i Głownie będą prowadzone w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Uwaga!
Od dnia 1.06.2020 r. przywrócona zostanie bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie Informacyjno –Konsultacyjnym w Ozorkowie w zakresie rejestracji, wyrejestrowań, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i zgłaszania ofert pracy.
Obsługa wniosków dotyczących wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej będzie prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu pracy w Zgierzu.
Klienci przychodzący do urzędu muszą być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, tj. maseczkę i rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce.
Obsługa wniosków dotyczących wsparcia w ramach tarczy antykryzysowej będzie prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu pracy w Zgierzu.
Klienci przychodzący do urzędu muszą być wyposażeni w środki ochrony indywidualnej, tj. maseczkę i rękawiczki, a przed wejściem zobowiązani są zdezynfekować ręce.