Kontakt z Zieloną Linią w języku migowym jest dostępny po zarezerwowaniu rozmowy. Jako że zainteresowanie jest duże, a konsultant tylko jeden, dla sprawniejszej obsługi wprowadziliśmy opcję rezerwacji. Rozmowy mogą być rezerwowane z wyprzedzeniem minimum 30 min, maksimum 7 dni.
Aby zarezerwować rozmowę w języku migowym należy wejść na stronę: https://zielonalinia.gov.pl/zl-migowy i kliknąć przycisk „Zarezerwuj rozmowę". Po kliknięciu tego przycisku Użytkownik zostanie przekierowany na stronę z kalendarzem, gdzie będzie mógł wybrać dogodny termin połączenia z konsultantem Zielonej Linii.
Po wyborze dnia i godziny rozmowy Użytkownik otrzyma na adres mailowy link, który umożliwi mu nawiązanie kontaktu z konsultantem Zielonej Linii o umówionej godzinie. Konsultant będzie czekał na połączenie przez 10 minut (licząc od zarezerwowanej godziny).
Nagłówek
Aktualności
Powrót