Rekrutacja do projektu „Akademia Instytutu Spraw Obywatelskich kluczem do rynku pracy" prowadzona przez Instytut Spraw Obywatelskich - Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Ozorkowie jest czynny w poniedziałki, wtorki, środy i piątki w godzinach 800-1430
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie jest czynny w piątki w godzinach 800-1430
Siedziba główna Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu czynna jest codziennie w godzinach 800-1430
- W Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych prowadzone są sprawy w zakresie rejestracji, wyrejestrowań, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i zgłaszania ofert pracy.
- Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
- Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl
- Osoby ubiegające się o przyznanie dodatku aktywizacyjnego pobierają wniosek oraz oświadczenie zakładu pracy i składają wskazane dokumenty w oryginale w kancelarii Urzędu, za pośrednictwem adresu skrzynki e-doręczeń: AE:PL-53729-74571-JGTRH-27, poczty, portalu praca.gov.pl lub e-puap
Od dnia 01 stycznia 2025r. obowiązują e-Doręczenia, czyli cyfrowy odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Załóż adres i skrzynkę do doręczeń elektronicznych aby odbierać korespondencję od urzędów oraz wysyłać listy polecone. Usługę można aktywować przez stronę edoreczenia.gov.pl lub mObywatel.gov.pl
K O M U N I K A T !!!
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie będzie nieczynny w okresie od dnia 03.03.2025r. do dnia 30.04.2025r.
Obsługa Klientów we wskazanym terminie odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 w zakresie :
- potwierdzenia gotowości do pracy - pośrednictwo pracy – parter, pok. 10,
- rejestracja i wyrejestrowania – parter, pok. 2.
Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
Osoby ubiegające się o przyznanie dodatku aktywizacyjnego pobierają wniosek oraz oświadczenie zakładu pracy i składają wskazane dokumenty w oryginale w Kancelarii siedziby Urzędu przy ul. Barona 10 w Zgierzu lub za pośrednictwem poczty, portalu praca.gov.pl lub e-puap lub na elektroniczną skrzynkę e-doręczeń.
Aktualności
Rekrutacja do projektu „Akademia Instytutu Spraw Obywatelskich kluczem do rynku pracy" prowadzona przez Instytut Spraw Obywatelskich
W ramach projektu oferowane jest finansowe i szkoleniowe wsparcie:
- bezzwrotna jednorazowa dotacja na rozpoczęcie działalności gospodarczej: 23 050 zł
- wsparcie pomostowe przez 6 miesięcy: 2 600 zł/miesiąc na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności m.in. ZUS (łącznie 15 600 zł)
- wsparcie szkoleniowo-doradcze (szkolenia z zakresu prawa, szkolenia z zakresu księgowości, szkolenia z podstaw marketingu i negocjacji, obsługi klienta, warsztaty z tworzenia biznesplanu, indywidualne zajęcia z doradcą)
- stypendium szkoleniowe dla uczestników szkoleń, a także zwrot kosztów dojazdu, wyżywienie i ewentualne zakwaterowanie, zaświadczenie o odbyciu szkoleń.
- osobami biernymi zawodowo lub bezrobotnymi niezarejestrowanymi w urzędzie pracy,
- które utraciły zatrudnienie po 01.03.2020 r. z powodu skutków gospodarczych związanych z pandemią koronawirusa.
Więcej informacji można znaleźć:
https://centrumklucz.pl/dotacje/na-wlasna-firme/
Pojawia się już ostatnia szansa, aby zgłosić się do projektu. Nabór uruchamiamy na początku lutego 2022 r.
Zapraszamy do udziału w projekcie „Akademia Instytutu Spraw Obywatelskich kluczem do rynku pracy" – finansowe wsparcie na zakładanie działalności gospodarczej.
--
Michał Jarosławski
Doradca Kluczowy
519-300-648
Instytut Spraw Obywatelskich | ul. Pomorska 40 | 91-408 Łódź | www.instytutsprawobywatelskich.pl