Komunikat w sprawie wznowienia naboru wniosków - Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Aleksandrowie Łódzkim funkcjonuje w poniedziałki, środy i piątki w godz. 8:00-14:30, podobnie jak Punkt w Ozorkowie. Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie będzie nieczynny od 03.03.2025 r. do 31.10.2025 r. Siedziba główna Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu jest dostępna codziennie w godz. 8:00-14:30. W punktach prowadzone są sprawy związane z rejestracją, wyrejestrowaniami, pośrednictwem pracy oraz poradnictwem zawodowym.
Oferty pracy można zgłaszać w tych lokalach. Obsługa wniosków o usługi rynku pracy odbywa się wyłącznie w siedzibie urzędu w Zgierzu.
Rejestracji oraz wyrejestrowania można dokonać również online na stronie www.praca.gov.pl. Wnioski o dodatek aktywizacyjny należy składać w oryginale w kancelarii urzędu lub przez platformy elektroniczne e-doręczeń, pocztę, portal praca.gov.pl lub e-puap.
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie jest nieczynny w okresie od dnia 03.03.2025r. do dnia 31.10.2025r.
- W Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych prowadzone są sprawy w zakresie rejestracji, wyrejestrowań, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i zgłaszania ofert pracy.
- Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
- Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl
- Osoby ubiegające się o przyznanie dodatku aktywizacyjnego pobierają wniosek oraz oświadczenie zakładu pracy i składają wskazane dokumenty w oryginale w kancelarii Urzędu, za pośrednictwem adresu skrzynki e-doręczeń: AE:PL-53729-74571-JGTRH-27, poczty, portalu praca.gov.pl lub e-puap
Od dnia 01 stycznia 2025r. obowiązują e-Doręczenia, czyli cyfrowy odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Załóż adres i skrzynkę do doręczeń elektronicznych aby odbierać korespondencję od urzędów oraz wysyłać listy polecone. Usługę można aktywować przez stronę edoreczenia.gov.pl lub mObywatel.gov.pl
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie będzie nieczynny od 01.10.2025 do 31.10.2025. W tym okresie obsługa Klientów odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu. Można potwierdzić gotowość do pracy osobiście w pokoju 10 na parterze lub kontaktując się telefonicznie pod podanymi numerami.
Gotowość można również potwierdzić składając pismo drogą elektroniczną. Rejestracja i wyrejestrowanie również będzie możliwe osobiście w pokoju 2 lub przez portal www.praca.gov.pl, e-puap lub e-doręczenia.
Osoby starające się o dodatek aktywizacyjny muszą złożyć wniosek i oświadczenie w oryginale w Kancelarii Urzędu lub wysłać je pocztą lub elektronicznie. Przepraszamy za wprowadzone zmiany i niedogodności.
K O M U N I K A T !!!
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie będzie nieczynny w okresie od dnia 01.10.2025r. do dnia 31.10.2025r.
Obsługa Klientów we wskazanym terminie odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 w zakresie :
- potwierdzenia gotowości do pracy osobistego - pośrednictwo pracy – parter, pok. 10 lub
- potwierdzenia gotowości do pracy poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu (042) 714-12-71; (042) 714-12-72 lub
- potwierdzenia gotowości do pracy poprzez pismo do Urzędu ze strony portalu www.praca.gov.pl
- rejestracja i wyrejestrowania osobiście – parter, pok. 2 lub
- rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub elektronicznie poprzez portal e-puap lub e-doręczenia.
Osoby ubiegające się o przyznanie dodatku aktywizacyjnego, pobierają wniosek oraz oświadczenie zakładu pracy i składają wskazane dokumenty w oryginale w Kancelarii siedziby Urzędu przy ul. Barona 10 w Zgierzu lub za pośrednictwem poczty, portalu praca.gov.pl lub e-puap lub na elektroniczną skrzynkę e-doręczeń.
Za wprowadzone zmiany i niedogodności przepraszamy.
Aktualności
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu ogłasza nabór wniosków w dniach od 1 do 3 marca 2023 r. W ramach naboru dostępne będą różne instrumenty rynku pracy, w tym prace interwencyjne, roboty publiczne, zwrot kosztów wynagrodzeń oraz staże. Prace interwencyjne obejmują refundację do wysokości zasiłku dla bezrobotnych na maksymalnie 6 miesięcy. Roboty publiczne przewidują refundację do 50% przeciętnego wynagrodzenia przez 6 miesięcy.
Zwrot kosztów wynagrodzeń obejmuje podmioty prowadzące domy pomocy społecznej oraz inne jednostki i jest możliwy przez okres do 12 miesięcy. Staże mogą trwać maksymalnie 6 miesięcy. Informacje oraz druki wniosków będą dostępne na stronie internetowej urzędu w zakładce Dokumenty do pobrania.
- prace interwencyjne (refundacja przez okres do 6 m-cy do wysokości zasiłku dla bezrobotnych oraz składki na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia),
- roboty publiczne (refundacja przez okres do 6 m-cy do wysokości 50% przeciętnego wynagrodzenia oraz składki na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia),
- zwrot kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne dla podmiotu prowadzącego dom pomocy społecznej lub jednostki organizacyjnej wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej (refundacja przez okres do 12 m-cy do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę),
- staże (maksymalnie na okres do 6 m-cy).
















