Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Ozorkowie jest czynny w poniedziałki, środy i piątki w godzinach 800-1430
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie jest czynny w piątki w godzinach 800-1430
Siedziba główna Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu czynna jest codziennie w godzinach 800-1430
- W Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych prowadzone są sprawy w zakresie rejestracji, wyrejestrowań, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i zgłaszania ofert pracy.
- Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
- Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl
- Osoby ubiegające się o przyznanie dodatku aktywizacyjnego pobierają wniosek oraz oświadczenie zakładu pracy i składają wskazane dokumenty w oryginale w kancelarii Urzędu, za pośrednictwem adresu skrzynki e-doręczeń: AE:PL-53729-74571-JGTRH-27, poczty, portalu praca.gov.pl lub e-puap
Od dnia 01 stycznia 2025r. obowiązują e-Doręczenia, czyli cyfrowy odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Załóż adres i skrzynkę do doręczeń elektronicznych aby odbierać korespondencję od urzędów oraz wysyłać listy polecone. Usługę można aktywować przez stronę edoreczenia.gov.pl lub mObywatel.gov.pl
Uprzejmie informujemy, że w dniu 27 stycznia 2025 r. obsługa klientów w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu i Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych w Aleksandrowie Łódzkim i Ozorkowie odbywać się będzie w godzinach 730 - 1230.
Za utrudnienia przepraszamy.
Nagłówek
Aktualności
Nabór wniosków
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, iż od dnia 26 sierpnia 2024 r. do dnia 6 września 2024 r. prowadził będzie nabór wniosków na poniższe formy wsparcia m.in. w ramach projektu „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w powiecie zgierskim" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, dla Działania FELD.07.01 „Aktywizacja zawodowa – PUP" Priorytetu FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem":
- refundacja kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy - wysokość refundacji na 1 stanowisko pracy nie może przekroczyć 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia za pracę,
- jednorazowe środki na podjęcie działalności gospodarczej w kwocie nie wyższej niż 6 - krotność przeciętnego wynagrodzenia.
- osoby młode (w wieku 18-29 lat),
- osoby starsze (w wieku 55 lat i więcej),
- osoby długotrwale bezrobotne (bezrobotne pozostające w rejestrze powiatowego urzędu pracy przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych),
- osoby z niepełnosprawnościami,
- kobiety,
- osoby o niskich kwalifikacjach (tj. osoby bez wykształcenia, z wykształceniem podstawowym, gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym, policealnym).
#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu realizuje projekt „ Aktywizacja osób pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (II) " ze środków Unii Europejskiej w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, dla Działania FELD.07.01 „Aktywizacja zawodowa –...
Podsumowanie Z dniem 31 grudnia 2022 roku Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu zakończył realizację projektu „Aktywizacja osób po 29. roku życia pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (VI)". W ramach przedmiotowego projektu wsparciem objęto 309 osób: 57 osób po 50. roku życia, 129 osób...
Podsumowanie Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu 31 grudnia 2022 roku zakończył realizację projektu pt. Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (V) w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 Oś Priorytetowa „Osoby młode na rynku pracy", Działanie 1.1 „Wsparcie...
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu realizuje projekt „ Aktywizacja osób po 29. roku życia pozostających bez pracy w powiecie zgierskim (V) " w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Oś priorytetowa VIII. Zatrudnienie,...