Komunikat - Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu
Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie jest nieczynny w okresie od dnia 03.03.2025r. do dnia 31.05.2025r.
- W Punktach Informacyjno-Konsultacyjnych prowadzone są sprawy w zakresie rejestracji, wyrejestrowań, pośrednictwa pracy, poradnictwa zawodowego i zgłaszania ofert pracy.
- Obsługa wniosków dotyczących usług i instrumentów rynku pracy jest prowadzona tylko w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu.
- Rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl
- Osoby ubiegające się o przyznanie dodatku aktywizacyjnego pobierają wniosek oraz oświadczenie zakładu pracy i składają wskazane dokumenty w oryginale w kancelarii Urzędu, za pośrednictwem adresu skrzynki e-doręczeń: AE:PL-53729-74571-JGTRH-27, poczty, portalu praca.gov.pl lub e-puap
Od dnia 01 stycznia 2025r. obowiązują e-Doręczenia, czyli cyfrowy odpowiednik listu poleconego za potwierdzeniem odbioru. Załóż adres i skrzynkę do doręczeń elektronicznych aby odbierać korespondencję od urzędów oraz wysyłać listy polecone. Usługę można aktywować przez stronę edoreczenia.gov.pl lub mObywatel.gov.pl
K O M U N I K A T !!!
Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu informuje, że Punkt Informacyjno-Konsultacyjny w Głownie będzie nieczynny w okresie od dnia 01.05.2025r. do dnia 31.05.2025r.
Obsługa Klientów we wskazanym terminie odbywać się będzie w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Zgierzu, ul. Barona 10 w zakresie :
- potwierdzenia gotowości do pracy osobistego - pośrednictwo pracy – parter, pok. 10 lub
- potwierdzenia gotowości do pracy poprzez kontakt telefoniczny pod numerem telefonu (042) 714-12-71; (042) 714-12-72 lub
- potwierdzenia gotowości do pracy poprzez pismo do Urzędu ze strony portalu www.praca.gov.pl
- rejestracja i wyrejestrowania osobiście – parter, pok. 2 lub
- rejestracji i wyrejestrowania można dokonać za pośrednictwem strony internetowej www.praca.gov.pl lub elektronicznie poprzez portal e-puap.
Osoby ubiegające się o przyznanie dodatku aktywizacyjnego, pobierają wniosek oraz oświadczenie zakładu pracy i składają wskazane dokumenty w oryginale w Kancelarii siedziby Urzędu przy ul. Barona 10 w Zgierzu lub za pośrednictwem poczty, portalu praca.gov.pl lub e-puap lub na elektroniczną skrzynkę e-doręczeń.
Za wprowadzone zmiany i niedogodności przepraszamy.
Aktualności
Bezrobotni zainteresowani uruchomieniem własnej firmy pozostały ostatnie środki do rozdysponowania na ten cel. Zachęcamy do aktywności, zbliża się koniec roku rozliczeniowego, być może jest to ostatnia szansa na uzyskanie wsparcia.
Wysokość dofinansowania w ramach powyższego instrumentu rynku pracy nie może przekroczyć 6-krotności przeciętnego wynagrodzenia za pracę, tj. 42 034,56 zł (stan prawny na dzień 01.09.2023 r.).
W ramach projektu mogą być skierowane osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Zgierzu, w szczególności osoby znajdujące się w trudnej sytuacji na rynku pracy, zwłaszcza:
- osoby młode (w wieku 18-29 lat),
- osoby starsze (w wieku 55 lat i więcej),
- osoby długotrwale bezrobotne (bezrobotne pozostające w rejestrze powiatowego urzędu pracy przez okres ponad 12 miesięcy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych),
- osoby z niepełnosprawnościami,
- kobiety,
- osoby o niskich kwalifikacjach (tj. osoby bez wykształcenia, z wykształceniem podstawowym, gimnazjalnym, ponadgimnazjalnym, policealnym).
Aktualne druki wniosków oraz Informacje dotyczące ww. form wsparcia dostępne są na stronie internetowej https://zgierz.praca.gov.pl w zakładce Dokumenty do pobrania.